Fotó: unsplash.com
A második kérdés az, amit minden kezdő vállalkozó feltesz magában, és aztán úgy van vele, hogy neki elég a Facebookon ügyfeleket szerezni.
Aztán idővel nem jönnek a megkeresések, vagy alig-alig van érdeklődő a szolgáltatásuk iránt. Ez a legnagyobb hiba, amit el lehet követni, ha új projektbe fogunk bele.
Nem, nem elég a Facebook!
Azért nem elég, mert a Facebook korlátolt felület. Profilozza az embereket a tevékenységeik, keresési előzményeik alapján. Méri, hogy ki mennyi időt tölt egy bejegyzés elolvasásával, és abból számolja ki, hogy kiket ajánljon a hírfolyam legfelső részében. Ha pedig elindítasz egy vállalkozást, majd megosztod, az az ismerőseid kis részéhez ér el. Abból a kis részből minimálisan lesznek azok, akik tovább osztják, ezért a célközönségedhez már rögtön nem érsz el.
A weboldal teljesen más. Ha megfelelően keresőoptimalizált és frissített weboldalról beszélünk, akkor nagyobb eséllyel kerül a Google találatilistájának élére.
Ez miért jó?
Mert pontosan a te célközönséged talál meg téged.
Gondolj bele, te se a Facebook keresőjébe írod be, hogyha egy szolgáltatást keresel! Ettől függetlenül a Facebook jelenléted is fontos, de ha több ügyfelet szeretnél, akkor mindenképpen legyen egy weboldalad a Facebookod mellett.
Nem szeretne árajánlatot kérni?
Még túl korainak érzi a vállalkozásához?
Semmi probléma!
Iratkozzon fel, és használja ki a hírleveleimben említett weboldalszerkesztési akcióimat!
Minden jog fenntartva!
Created with systeme.io